sunday

hejhej!

Lördag 3 Juli: det ganska varrmt här! typ 34 grader? aja men kusinen kom! vi åkte till stan för mamma skulle göra en sak och så! vi gick in i lite butiker! jag köpte ett linne på gina för 99kr... är as nöjd med den:) hanna köpte också ett linne på gina:)
ungefär vid 18.00 tiden? då åkte hanna hem, och jag och mamma och dennis och hans kompisar åkte till pappa i lödöse tror jag det hette? han var på en bilsak eller ngt! haha;) men det var kuuuul!

Idag: har jag inte gjort något, har bara varit hemma!

Imon: åka till liseberg!!!!!!!:D men jag ska ej åka eller kanske köper sånna dära biljetter! dennis och hans kompisar ska åka så jag och pappa och mamma + två till ska kolla på Lotta på Liseberg! och spela på hjul! kameran hänger med och jag kanske lägger ut bilder på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi skulle ju åka :P <3

2010-07-05 @ 11:32:20
URL: http://jahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0